Yoʻnalishlar haqida qisqacha
Toshkent gumanitar fanlar universitetida har bir talaba oʻzi qiziqqan yo‘nalishi boʻyicha taʼlim olishi imkoniyatiga ega. Ushbu sohalarda taʼlim olish asnosida yetuk kadr boʻlib, oʻz sohasining mutaxassisi boʻlishlari maqsadini koʻzlaganmiz.
Ta’lim yo’nalishlari soni 20 dan ortiq.
Demak, yoʻnalishlar bilan tanishing:
— maktab oʻquvchilari va pedagog oʻrtasidagi oʻzaro munosabat;
— xilma-xil kreativ va interaktiv metodlar bilan ishlash;
— savod oʻrgatish metodikasi;
— boshlang‘ich sinf oʻquvchilari bilan qanday ishlash boʻyicha bilim va ko’nikmalar malakali mutaxassislar tomonidan berib boriladi.
— ushbu yoʻnalishlarda tarbiya, taʼlim hamda maʼlumot berishning nazariy va amaliy jihatlari;
— dars ishlanmalari ustida ishlash, inson psixikasi asosida barcha bilimlar shakllantirilib boriladi;
— barkamol shaxs maʼnaviyatini shakllantirishning asosiy vazifasi sifatida yondashiladi;
— tarbiya jarayonining qonuniyatlari, tarkibi va uni tashkil etishn mexanizmlarini tadqiq etadi;
— tarbiyaviy va oʻquv ishlarining mazmuni, tamoyillari, ularni tashkil etish shakl, usul va yo‘sinlarini belgilab beradi.
— bu yoʻnalishning xorijiy guruhlarida bir nechta tillar uzviy bogʻlangan holda oʻqitiladi;
— pul mablagʻlari, majburiyatlar va hisob-kitob, asosiy vositalarning hisob-kitobi, tovar-moddiy zaxiralarni hisobga olish, ish haqi va xodimlarga toʻlovlarni hisobga olish;
— tayyor mahsulotlarni hisobga olish;
— auditorlik tekshiruvlarini oʻtkazish texnologiyalari, ichki audit tizimni baholash, audit jarayonini oʻz ichiga oladi.
— ishlab chiqarish, taqsimlash va savdo, shuningdek, tovar va xizmatlarni isteʼmol qilish va rivojlantirish sohalarini qamrab oladi.
— maktab oʻquvchilari va pedagog oʻrtasidagi oʻzaro munosabat;
— xilma-xil kreativ va interaktiv metodlar bilan ishlash;
— savod oʻrgatish metodikasi;
— boshlang‘ich sinf oʻquvchilari bilan qanday ishlash boʻyicha bilim va ko’nikmalar malakali mutaxassislar tomonidan berib boriladi.
— ushbu yoʻnalishlarda tarbiya, taʼlim hamda maʼlumot berishning nazariy va amaliy jihatlari;
— dars ishlanmalari ustida ishlash, inson psixikasi asosida barcha bilimlar shakllantirilib boriladi;
— barkamol shaxs maʼnaviyatini shakllantirishning asosiy vazifasi sifatida yondashiladi;
— tarbiya jarayonining qonuniyatlari, tarkibi va uni tashkil etishn mexanizmlarini tadqiq etadi;
— tarbiyaviy va oʻquv ishlarining mazmuni, tamoyillari, ularni tashkil etish shakl, usul va yo‘sinlarini belgilab beradi.
— bu yoʻnalishning xorijiy guruhlarida bir nechta tillar uzviy bogʻlangan holda oʻqitiladi;
— pul mablagʻlari, majburiyatlar va hisob-kitob, asosiy vositalarning hisob-kitobi, tovar-moddiy zaxiralarni hisobga olish, ish haqi va xodimlarga toʻlovlarni hisobga olish;
— tayyor mahsulotlarni hisobga olish;
— auditorlik tekshiruvlarini oʻtkazish texnologiyalari, ichki audit tizimni baholash, audit jarayonini oʻz ichiga oladi.
— ishlab chiqarish, taqsimlash va savdo, shuningdek, tovar va xizmatlarni isteʼmol qilish va rivojlantirish sohalarini qamrab oladi.
— maktab yoshigacha bo’lgan bolalarni tarbiyalash va o’qitish usullari va pedagogik yondashuvlarini o’rganish
– biologiya o‘quv dasturi tirik organizmlar va ularning muhitini o‘rganishni o‘z ichiga oladi
— tarix ta’limi insoniyatning o’tmishi, madaniyati, voqealari va jamiyat evolyutsiyasini o’rganishni o’z ichiga oladi
— o‘zbek tili va adabiyoti o‘quv dasturiga O‘zbekiston tili, adabiy asarlari va madaniy jihatlarini o‘rganish kiradi
— milliy g‘oya, ma’naviyat va huquqiy tarbiya asoslarini o‘rganish
— xalqaro munosabatlarga davlatlar siyosati, huquqi, iqtisodiyoti va madaniyati kiradi
— tarmoklar va sohalar bo’yicha
— mintaqalar va faoliyat turlari bo’yicha
— tarmoqlar va sohalar bo’yicha
— “kompyuter injiniringlari”, “AT-servis”, “axborot havfsizligi”, “Multimedia texnologiyalari”
— sun’iy intellekt – avtomatlashtirish vazifalari uchun inson ongiga taqlid qiluvchi kompyuter tizimlari.
— faoliyat turlari bo’yicha
— faoliyat yo’nalishlari bo’yicha
— transport turlari bo’yicha
— tillar bo‘yicha